Inne,  Uncategorized

Składanie skargi na pracownika służby zdrowia

image_pdfimage_print

FORMULARZ SKARGI – do pobrania

Składać można do:

  • Dyrektora placówki POZ lub Poradni specjalistycznej
  • Do ordynatora lub dyrektora Szpitala
  • Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych http://nipip.pl/ – lub oddział okręgowy
  • Biura Rzecznika Praw Pacjenta
    Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
    800 – 190 – 590
    (z tel. stacjonarnych i komórkowych)
    czynna pn. – pt. w godz. 9.00 – 21.00
    Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
    ul. Młynarska 46
    01-171 WarszawaSekretariat:
    tel.: (22) 532 – 82 – 50
    fax.: (22) 532 – 82 – 30
    sekretariat@bpp.gov.plhttp://www.bpp.gov.pl/kontakt/mozliwosci-kontaktu/
    http://www.bpp.gov.pl/kontakt/zlozenie-wniosku-skargi-zgodnie-z-kpa/http://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/zalatw-sprawe-krok-po-kroku/jak-zlozyc-skarge/
    http://www.nfz.gov.pl/kontakt/centrala-nfz/
  • Do Ministerstwa Zdrowia
    http://www.mz.gov.pl/ministerstwo/minister-zdrowia
    Ministerstwo Zdrowia
    ul. Miodowa 15
    00-952 Warszawa

    Telefon:  (22) 634 96 00
    E-mail: kancelaria@mz.gov.pl

    http://www.mz.gov.pl/leczenie/prawa-pacjenta
    http://www.mz.gov.pl/system-ochrony-zdrowia/kadra-medyczna-i-ksztalcenie
    http://www.mz.gov.pl/zdrowie-i-profilaktyka/zdrowie-matki-i-dziecka
    http://www.mz.gov.pl/ministerstwo/jednostki-podlegle-lub-nadzorowane

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.